Hein, Tom, Ik en Adriaan

Hein, Tom, Ik en Adriaan

vrijdag 22 februari 2013

Repetitie 17 febr

Mijn verslagje heeft even op zich laten wachten... beetje ziekjes geweest.

Zondag 17 februari had ik eerst weer het Grand Prix jeugdschaak toernooi. Deze keer zo geregeld dat ik rond half 11 weg kon. De volgende repetitie kan ik door een andere jeugdschaaktoernooi, wat ik ook organiseer echt niet naar de repetitie, vandaar dat ik deze keer toch wel wilde gaan.

Rond 11 uur kwam ik dus bij de Isabel kazerne aan. Ik wist dat we in een andere gebouw zaten, maar liep toch eerst even binnen. Goeiedag gezegd, auto weer gepakt en op het geluid af... makkelijk te vinden want er stonden een aantal '' groene'' mannen bij de ingang. Een grote hal, waar zeker iets van te maken valt!. Achterin hoorde ik de muziek al op mijn afkomen...

De betonnen vloer en muren gaf een behoorlijke ''kerk'' effect. Galm, galm... oorverdovend.
Daar moet een hoop aan gedaan worden, maar dat gaat vast wel goed komen...

De lunch nuttigde we in de oude locatie. Best een eindje lopen. Misschien een goed idee om de volgende keer met muziek daarheen te lopen en weer terug. Wordt dat ook nog even geoefend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten